wtorek, 22 września 2015

Otwarcie ceramicznej instalacji ceramicznej "Ceramiczny Ogród Botaniczny"

O projektach Fundacji, którą współtworzę rzadko wspominam na moim blogu. Piszę o nich zazwyczaj na stronie naszej Fundacji albo na Facebooku.

Projekt "Ceramiczny Ogród Botaniczny" jest kontynuacją mojego dyplomu i marzeniem, które od jakiegoś czasu bardzo chciałam spełnić! Projekt stworzyliśmy wspólnie z Artemem, elementy powstawały podczas warsztatów z dziećmi z Zespołu Szkół Specjalnych nr 91 w Warszawie, a montaż się udałby się na pewno bez ogromnej pomocy pracowników Ogrodu Botanicznego w Powsinie z Panem Dyrektorem Wiesławem Gawrysiem na czele.

Bardzo się cieszę, że Biuro Kultury m.st. Warszawy uznało nasz projekt za wartościowy i wart sfinansowania. Jak przeczytałam wiadomość o tym mało nie wypadłam z kajaka, bo byłam akurat na spływie ;)

Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do realizacji pierwszego w Warszawie ogrodu sensorycznego! Czasem nawet najbardziej szalone marzenia się spełniają! Jak pisał Arkady Fiedler trzeba kochać szaleństwo, bo tylko wielcy szaleńcy stawali się bohaterami, wybijali nowe drogi dla ludzkości, tworzyli jaśniejsze światy i zwyciężali.

Więcej o projekcie można przeczytać na stronie naszej Fundacji: http://ogrodceramiki.pl Zapraszam!






Trzeba kochać szaleństwo!
Szukajcie naszej instalacji przy zimowitach!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz