wtorek, 6 października 2015

Koń trojański i piec węgierski

Mój wyjazd do Krakowa cały był pod znakiem ceramiki. Miałam wielką przyjemność odwiedzić w pracowniach: mojego prof. Stacha Bracha oraz Andrzeja Mędrka. Było mi bardzo miło!

W piątek w Nowohuckim Centrum Kultury rozpoczął się 3. Nowohucki Festiwal Sztuki. Rozpoczął się gorąco, bo rozpaleniem pieca węgierskiego przez panią Maritę Benke-Gajdę.




Miała też okazję zobaczyć przyszykowanego do niedzielnego performance'u konia trojańskiego autorstwa Stacha Bracha. Bardzo żałuję, że nie mogłam zostać do niedzieli, bo "Lustracja konia trojańskiego" wygląda na zdjęciach imponująco!



2 komentarze:

  1. 31 year-old Account Executive Minni Burnett, hailing from Victoria enjoys watching movies like Planet Terror and Sudoku. Took a trip to Boyana Church and drives a Mercedes-Benz 540K Special Roadster. Dowiedz sie wiecej

    OdpowiedzUsuń