środa, 20 lipca 2016

Instalacja zakończona

Projekt "Sensoryczne SYNAPSY" zrealizowałam w  ramach stypendium z budżetu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. 


Bardzo dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do tego, że projekt ten powstał. Dziękuję mojemu profesorowi Piotrowi Gawronowi, który wspierał mnie merytorycznie. 

Dziękuję Zarządowi Fundacji SYNAPSIS, który wyraził zgodę na umieszczenie moich rzeźb przy wejściu do siedziby Fundacji.

Dziękuję mojej mamie, Ryśkowi, Małgosi, Artemowi, Jamesowi, dwóm Mateuszom, Mikołajowi, Panu Darkowi, Izie, Gierszowi, dwóm Rafałom, Marice, trzem Łukaszom, dwóm Kasiom, Ani, Reni, Tomkowi, Marcinowi oraz wszystkim moim koleżankom i kolegom z pracy i spoza pracy, którzy przez cały ten czas bardzo mnie wspierali!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz